пʼятниця, 28 квітня 2023 р.

Методичні поради


Передивитись всю розробку можна за посиланням нижче

МР_ щодо організації роботи з обдарованими та здібними дітьми

Поради для вчителя.

Поговоримо на майстер – класі про іноваційні технології, такі як система самопізнання, а саме    «Дизайн Людини»                
Спробуємо визначити, що  це не тільки унікальна система самопізнання за допомогою різних технологій, як ключових елементів інструменту сучасного вчителя, а і сучасна психолого-філософська діагностика Людини, здобувача освіти, учителя, що відображає дух трансформаційного суспільства і еволюції знань про існування людини у світі її місце в мистецтві, в суспільстві.
У педагогічному майстер – класі представлені методичні та дидактичні матеріали до уроків мистецтва, художньої культури в 10 класі, а також методичні рекомендації та інструментарій уроків, мультимедійні засоби навчання з мистецтва, художньої культури на основі психолого-філософської діагностики.

Метою є допомога вчителеві художньо-естетичного циклу  у розробці та проведенні власних уроків із використанням мультимедійних.технологій,.психолого-філософської діагностики, а також проведення різних типів уроків з їх використання. 
Один із основних напрямів діяльності вчителя— це ство­рення цілісної скоординованої системи до підготовки уроку з мультимедійною презентацією, перш за все це розвиток, стимулювання до знань і навчання учнів з залученням їх до осмислення прекрасного через твори мистецтва.
Готуючи урок вчитель визначає ряд завдань :
  створити проекти, до яких залучаються учні, — надійний шлях пізнання кожним учнем своїх творчих можливостей, 
   учня до уроку що має випереджувальне завдання залежить від чіткої, ефек­тивної і злагодженої роботи кожного учня.

Тому маю на меті розкрити технологію підготовки вчителя до уроку з предмету « Художня культура  10 клас » " Мистецтво 10 клас"

    Дотримання цих принципів під час пояснення нової теми та самостійного навчання підвищує інтерес до навчання та його ефективність,сприяє оволодіню новими прийомами ітехніками.

   Учитель, особливо потребує використання комп'ютерних тех-нологій, оскільки саме вони дають можливість забезпечити кращу візуалізацію і мотивацію навчання.
Персональний комп'ютер вчитель може використовувати для елементарних потреб:
  тексту конспекту уроку,
  підготовка дидактичного матеріалу,
  пошук репродукцій картин художників,
  ознайомлення з творами народних майстрів,
  систематизація наочних посібників. 


    Пропоную також освоїти доступ до мережі Інтернет. Вихід учителя в Інтернет  новий етап формування його інформаці-йної компетентності.Це дасть можливість використовувати ма-теріали з мережі Інтернет на уроці без особливої підготовки.

Комп'ютерні технології роблять доступними картини художни-ків, світлини, зображення творів мистецтва, можливість розгляду їх з усіх боків, використання тривимірного зображення на уроці. Виникає потреба опанування програм Microsoft Power Point, Adobe Photoshop.
     Спочатку вчитель може використовувати уроки з мультиме-діа   це уроки, у яких вчитель демонструє учням різноманітні відеоматеріали (картини, скульптури, світлини);
  Далі вчитель використовує уроки-презентації, які проводяться у комп'ютерному класі, дають можливість вдало розпочати тему матеріалу, що вивчається.
   Проведення уроків з використанням комп'ютера спричиняють запитання: «Як такі уроки перетворити в систему? Як комп'ютеризувати кабінет?».
     Використання мультимедійних технологій на уроках може здійснюватися за різними напрямками відповідно до потреб конкретного уроку:
Напрямок перший:

 —  Використання окремих мультимедійних зображень
Напрямок другий:
   Створення і використання власних уроків у форматі презентації.
Напрямок третій: 
  Використання готових мультимедійних програм.

Пропоную кілька варіантів проведення уроків за допомогою ППЗ:

   Учитель веде урок вивчення нового матеріалу, використовуючи відеоряд ППЗ як наочний посібник (найцікавіші зображення, схеми, кінохроніка, фото  і фотодоку-менти). Ці уроки проходить у формі лекції з використанням мультимедійного проектора чи телевізора. 

   Вивчення декількома групами в класі різного матеріалу з наступним обговоренням. 
   Використання матеріалів мультимедійного підручника для творчої роботи учнів.
   Самостійна робота учнів.
  Найпоширенішим варіантом є урок із використанням відеоряду педагогічного програмного засобу. На уроці вчитель ставить собі за мету застосувати мультимедійні засоби для більш глибокого запам'ятовування навчального матеріалу через образне сприйняття, посилення його емоційного впливу, забезпечення занурення в навчальний процес. Найкращі можливості для такого проведення уроку за рахунок використання відео- й аудіо- можливостей, що дуже актуально для проведення сучасного уроку.

Урок складається з певної кількості кроків:
  структурних елементів, що містять сукупність зображень,
  відеофрагментів,
  тексту, об'єднаних за певною ознакою (наприклад,       
      пояснення нового матеріалу, аналіз репродукцій картин        
      відомих художників, порівняльно-асоціативний зоровий     
      ряд,музичний супровід що спонукає до творчої активності, відеозображення та запитання,    підсумки тощо).
—  робота з підручником,
  записи основних відомостей,
  повторення,
  практичного завдання,
  домашнього завдання.
    Якщо у вчителя є можливість використати телевізор це дасть можливість використовувати відео – матеріал.
  Ідеально використовувати  мультимедійний проектор, та ПК і цього буде достатньо, щоб використати готові мультимедійні продукти.
     Ці методичні поради створені для інформаційно-методичної та візуально  технічної допомоги вчителю у систематичному застосуванні ПК, у проведенні уроків, розробці власних уроків з використанням мультимедійних засобів навчання, а також репродукції картин художників.
   Методикою проведення уроків мистецтва або художньої культури передбачено гармонійне поєднання у структурі уроку різноманітних видів діяльності вчителя та учня. Саме вони допомагають поєднувати візуальні, музичні, театральні й інші види мистецтва, сприяють розвитку естетичногосмаку учня.
  Деякі уроки можна провести використовуючи прийом театралізації навчального процесу емоційного та образного викладу навчального матеріалу, можливістю вибору вчителем та учнями мети темпу, насиченості, та послідовності матеріалу, що вивчається.
Мультимедійні технології відкривають учням доступ до нових джерел інформації.






                  

Немає коментарів:

Дописати коментар

Додаткові носії інформації

Вітаю всіх на своїй сторінці...